Працюємо за передоплатою — 70% від вартості замовлення перед запуском у виробництво.
Залишок — після отримання меблів або повна оплата одразу (за бажанням клієнта).
Всі оплати офіційні з надсиланням фіскального чеку.
Варіанти оплати:
Безготівковий розрахунок на рахунок ФОП 2 група (не платник ПДВ);
Оплата частинами через Monobank – без комісій та відсотків
Доставка
Всі замовлення надійно запаковуємо для безпечного транспортування та мінімальної вартості доставки.
Оберіть зручний варіант:
ДОСТАВКА ВІД ВИРОБНИКА
Доставку та монтаж здійснює наша команда спеціалістів. Цю опцію можна обрати перед оформленням замовлення — повідомте про це менеджера в робочому чаті.
Вартість: розраховується індивідуально, залежно від кілометражу (в обидві сторони — від виробництва до вашої адреси). Монтаж оплачується окремо, відповідно до складності й обсягу робіт.
Підготовка приміщення: перед доставкою потрібно забезпечити вільний доступ до місця встановлення меблів.
Підйом на поверх та занос до приміщення: безкоштовний за наявності робочого ліфту, якщо ліфт відсутній або виріб не поміщається — 50 грн за кожен поверх, але не вище 5. Занос можливий навіть якщо заміри виконували не наші фахівці. У такому випадку відповідальність за відповідність габаритів проходам несе замовник. Тому обовʼязково перед відповіддю нашому менеджеру чи влізе виріб до ліфту в цьому потрібно впевнитись, найкращим варіантом буде заміряти ліфт.
ЛОГІСТИЧНА КОМПАНІЯ "НОВА ПОШТА"
Відправка можлива на вантажне відділення НП — через габарити та тип пакування. Вартість доставки визначається "Новою Поштою" за її тарифами (залежить від розміру/об'єму посилки).
ВАЖЛИВО:
Ваша посилка застрахована на повну вартість або трохи більше.
Нова Пошта несе відповідальність за її цілісність та компенсує вартість пошкодженого товару у разі наявності пошкоджень зафіксованих при отриманні товару.
Рекомендації при отриманні:
Не підписуйте документи про отримання, поки не переконаєтесь у цілісності та комплектності посилки.
Після того, як кур'єр пішов або вантаж залишив приміщення НП — претензії не приймаються.
Перевіряйте кількість місць у накладній та фактичну кількість отриманих місць.
Всі вироби доставляються в обрешетуванні, тому:
Обов'язково розбирайте обрешетування і перевіряйте, чи не пошкоджені коробки кріпильними матеріалами (цвяхи/шурупи).
Кур'єр має зачекати 15–20 хвилин на огляд вантажу.
У відділенні НП працівники зобов'язані допомогти з розбиранням обрешетування.
Під час огляду:
Якщо коробки/обрешетування мають пошкодження (вм’ятини, пробоїни, пориви тощо) — спочатку зробіть фото, потім розкрийте упаковку та перевірте вміст.
У разі виявлення пошкоджень — обов’язково складіть акт приймання-передачі з кур'єром.
Кур'єр зобов’язаний мати бланк акту.
Зробіть фото і відео упаковки та пошкодження.
Оформлюйте акт на реставрацію пошкодженої частини, якщо реставрація не можлива, то всього вантажу:
Уточніть суму реставрації з нашими менеджерами.
Усі обставини потрібно детально прописати в акті.
Не підписуйте акт, у якому вказано, що пошкоджень немає або вони фабричні.
Вимагайте копію акту з підписами обох сторін.
У відділенні НП також можна подати письмову претензію з вказанням суми компенсації та способу її отримання. Перевіряйте, чи вона була зареєстрована в системі. Якщо з НП не зв'язались — перевірте, чи її передали на розгляд.
САМОВИВІЗ
Перед видачею виріб надійно пакуємо, щоб уникнути пошкоджень. Наша команда допоможе завантажити замовлення. Якщо транспорту немає — порадимо перевірених партнерів із вантажоперевезень.